• (Android) Rocket Car Ball rohkem kalliskive häkkida

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Rocket Car Ball ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Rocket Car Ball IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ rohkem kalliskive häkkida ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Rocket Car Ball 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Ok, ma hindasin, aga ma tahan teile öelda, et ma hindan seda 5 tärniga, kuid probleem on selles, et te ei saa oma sõpradega mitmikmängu mängida, sest kurb osa ja mõned robotid on head ja mõned halvad, seega parandage vead ja vead ja tee teemantide ja müntide hankimine lihtsamaks

    see mäng on niiii prügikas, kui mul saab kütus otsa, nii võidab teine meeskond ja relvad on võimsad ja see, mis paneb kõik lähedal olevad kehad tagasi lendama ja nii me kaotame, parandame seda prügimängu

    Lubage mul vaadata viis pilku, sest see on nii suurepärane ja hämmastav, milline on parim graafika kiirus ja see ei võta teie telefonis ruumi, ma soovin, et mul oleks PlayStation, sest see mäng võib olla hea PlayStationis

    See mäng on täiesti fantastiline, ma annan ainult kolm tärni, sest kontroll on halb ja mul on probleeme vigadega, palun parandage vead ja siis on graafika korralik, kuid ma tunnen puudust mitme mängijaga mänguvõimalustest seni, kuni mäng on keskmine

    Annan sellele 3, sest 1. Kaamera läheb mõnikord väga üles, nii et on raske näha, kus te asute. 2. Loo meeleolu tase 30 on nii raske ja ärritav, et ma ei tea, mida peaksin tegema, et tase võita. Iga kord, kui ma võitlen, saan võrreldes vastastega palju punkte, kuid see lihtsalt ütleb, et kaotad. Palun tegijad, töötage selle kallal. muidu on see suurepärane mäng

    Esiteks on see mäng raketiliiga kõige rumalam replikon prügikast, teiseks tõukavad teie meeskonnakaaslased seni, kuni proovite end lammutada

    See on põhjus, miks ma andsin sellele kaks tärni, sest kui ma saan nii palju tapmisi, ütleb see jumalalikult

    Rocket Car Ball Sporta spēles zvhl

    See mäng on hea, kuid minu nn meeskonnakaaslane viib pidevalt palli vastastele, palun töötage selle kallal

    Mulle meeldis see mäng sellega mängides aega veeta ja siis kustutasin selle mängu ja andsin sellele 1 tärni, sest poes oli jeesus wood skin ja "Ma olen sellest mängust väga pettunud" ja mul on tõesti vaja firmat, kes eemaldaks naha. võimalikult kiiresti

    Rocket Car Ball Sportspel qnv

    See mäng on graafika ja mängulisuse poolest tõesti hea. Kuid meeskonnakaaslased tulevad mõnikord teie teele ja rikuvad mängu. Seega, kui see oleks võrgus, oleks see olnud parem. Igatahes hea mäng.

    Sa ei saa jutuajamisest 6 mööda minna, olenemata sellest, mitu korda ma battle royalis roboti tapsin, ei anna see sulle mõtet ja nad ründavad sind ka siis, kui oled surnud ning su meeskonnakaaslane lükkab laengu ja sureb ning annab neile punkti ja kaotuse, välja arvatud see on hea mäng

    Hea mäng, kuid see on võrguühenduseta mäng. Siis palun tehke veel selliseid mänge. Ja värskendage seda mängu võrgumängu jaoks.

    Erakordne ja fantastiline mäng kunagi .. See autode tunne on nagu filmis Death Race of Jason Stathami.

    Ma ei ole sellest mängust huvitatud, kuid see mäng on tore, mul pole selle mängu jaoks sõnu leida vaimne mäng, igav mäng, verine bustari mäng, pagal mäng

    Madala kvaliteediga graafika tsje tagasi ootused.

    See on suurepärane mäng, parem on panna rohkem autosid

    See on väga halb ja see pole nagu raketiliiga ja te ei saa hüpata ja see on võrguühenduseta, peate ainult robotitega mängima

    ei, mitte minu jaoks

    Tere, tänan hea mängu eest ja ka mänguga on probleeme 1. Juhtseade on liiga halb. 2. Graafika on liiga hele 3. Autod on liiga tolmused 4. Missioone on liiga raske täita 5. Autod on liiga kallid 6. Ja kõik kohustused on maapind See on kõik

    See mäng on nii halb, et juhtnupud on kohutavad, et te ei saa peaaegu oma auto tegevust kontrollida, mis muudab selle mängu mängimise keeruliseks.

    See oli KOHUTAV Halb graafika Raske kontrollida Ja erinevalt rocket League'ist pole individuaalsust. Tänan

    Väga heas seisukorras ilma viivituseta, kuid väga väike kogus mb

    See mäng on nõme ja kõik sellega seonduv, autod on kiiremad ja te ei saa lolli sissejuhatava osa vahele jätta. Ma tahan sellele mängule anda nulltärni

    Ma arvan, et see on ok, kuid see ei lase teil võrgus mängida, nad peaksid lisama, et see muudaks mängu 10 korda paremaks ja nad vajavad paremat juhtimissüsteemi

    See on väga hea mäng

    Suht hea, kuid mäng on tõesti hiline ja sisaldab palju reklaame, nii et ma ei laadi seda mängu enam alla

    Mitte lõbus lahe, aga igav!

     

    See mäng on parim ainuke põhjus, miks ma andsin sellele 4 tärni, sest juhtnupud on rasked, mitte eriti rasked

    Nii et mu poeg on seda mänginud, see on omamoodi lõbus, kuid pealuudega muudab see mu poja kättesaamatuks

    See on hea mäng, kuid mõnikord läheb see vastupidises suunas, mistõttu andsin sellele 4 tärni

    See pole isegi lähedal nagu raketiliiga, pealegi kui soovite mängida midagi sarnast või raketiliiga, siis lihtsalt mängige päris mängu või mobiili jaoks soovitan Rocket League sideswiperit

    Annan ühe tärni, sest kontroll on väga raske, aga mäng on hea.

    Rocket Car Ball Sukan rio

    Pole hüpet nagu raketiliigas, autojalgpallile mõtlesin just hüppe pärast

    See on lahe mäng


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :